6 dagar kvar nu!

Tja!

Jobbet idag var som det låter, jobbigt. Fick en liten energi kick i mitten av en snäll arbetskollega, då blev det lite bättre. Nu har jag precis kollat på världens underbaraste program, So you think you can dance.. vad annars? Och ska skynda mig att sova nu för att imorgon måste jag upp tio över åtta för att jobba i nio timmar! Jag har bestämt mig för att det inte ska vara jobbigt, utan lätt och det ska gå snabbt! En timmes rast har jag också. Alltså från 10.15 till 19.00 jobbar jag imorgon! Kämpa på efter att jag har varit dålig! Men jag ska bli frisk nu, snabbare än vinden. Imorgon ska det vara ännu bättre! Hostar bara nu, har lite ont i halsen och är snuvig. Har typ ont i näsan när jag snyter mig och ont i huvudet när jag hostar. Krigsskada ;) Rösten fösvann lite idag när jag jobbade, snyggt tror jag! När jag skulle ropa "NOLL HB KVAR I SKÅP" var det oftast ingen som hörde, eller när jag beställde något, eller när mixen var low på shaken! Rösten svek mig, men mina ben gjorde det inte!

Iiih, sex dagar kvar till Göteborg idag!
Sova var det nu, imorgon ska jag vara frisk! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0