5 dagar kvar!

Usch och fy, min hals är knäpp! Det låter som om jag har svalt en get! Låter som om jag är 200 år gammal och min hals har blivit lite ringrostig, nära på att falla isär.
Har pratat konstant nästan i 9 h idag på jobbet, kan vara därför som det inte har blivit bättre heller! Men jag har märkt att när jag pratar så hostar jag inte lika mycket.. ett plus då iallafall, ett minus när man ska sova! Men det ska nog gå vägen ändå!

Imorgon är det löning. Tjoho pengar! Då kommer det vara mycket folk.. det har iallafall arbetsledarna räknat med så jag jobbar två timmar extra imorgon! Så från 12-17 jobbar jag imorgon! Pengarna rullar ju in sedan, något som är riktigt bra till dansen i höst.. men jag missar ju soltimmarna! Suck. Tur att jag ska till Göteborg nästa vecka och förhoppningsvis (snälla Gud) så är vädret lika underbart som denna vecka nere i Göteborg! På smhi just nu ser det bra ut fram till söndag.. imorgon ska jag med spänning kolla måndagens väderleksrapport... åh vad roligt! Nu är det bara 5 dagar kvar och på fredag är det jag och H som ska ut och shoppa inför resan. Ska bli grymt!

Nu måste jag verkligen sova, så att jag blir helt frisk. Upp tjugo i tio imorgon bitti! Fem timmars jobb, och hej solen efter det!
Då är jag ledig fredag, shopping på fredag och sedan jobb lördag och söndag. Det här kommer bli bra serrni!
PUSSSS, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0