14 grader och växlande molnighet.. I JUNI!

Imorgon kära vänner är det sommarlov. Det är min första skolavslutning på mitt gymnasium, eftersom jag inte var på min skolavslutning förra året. Det har varit ett helt underbart år! Som jag tänkte skriva lite mer om imorgon, för jag orkar inte nu och jag hinner inte nu. Ska upp halv nio för att göra mig iordning för skolavslutningen! Börjar 11 imorgon, i kyrkan är skolavslutningen. Kommer typ gråta för att jag kommer sakna mina danslärare, jag är en tönt! Haha. Eller så är dom bara så fantastiska. Jag tror på det sistnämda! Vädret kommer nog suga hårt, 14 grader på en skolavslutning. Är det här något slags skämt eller? Kan inte minnas att det har varit så sämst väder någon gång jag någonsin har haft skolavslutning. Det är absurt! Kan vara anledningen till att jag verkligen inte har några sommarkänslor eller längtan till sommarlov what so ever. 

Det känns typ som att det är oktober. Äckelväder! (hej jag låter väldigt deprimerad! haha)

Min söta syster slutar iaf nian på tisdag, imorgon ska hon på bal. Klänningen är underbar! 

Nu måste jag seriöst sova, kameran hänger nog med imorgon till avslutningen! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0