You're every minute of my everyday..

Nu ska jag gå och lägga mig! Väldigt tidigt, duktiga jag. Eller ja, inte väldigt kanske.. men tidigt för att vara jag!

Jag har shoppat hur mycket som helst idag, vilket har varit hur kul som helst också för den delen! Har nästan en ny garderob, haha. 22 artiklar kom vi fram till att det var, sköj! Sedan har jag pratat i telefon i timmar och bara tagit det lugnt. Nu sitter jag i min säng och är trött som en bäver! H kom hem idag! På lördag åker vi till ett stycke E uppåt i Bollnäs vilket blir mysigt. Det kanske händer grejer imorgon kväll också, hemma hos M. Förhoppningsvis! Det skulle nämligen vara kul. Jag måste verkligen sova nu, var trött klockan tio. Fniss! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag kom hem från Bollnäs idag ;P Det är himlans fint där.



Åk och ät på caféet i Freluga, det är goda bullar och hembakat. Min kompis mamma äger caféet. Jättemysig gård. Ett tips :P

2009-07-24 @ 00:31:12
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0