You're every line, you're every word..

My friends, sängen kallar på mig! Har haft en riktigt mysig dag! Och hyffsat pigg har jag varit med, trots att jag sov sex timmar inatt ungefär. Kom hem klockan fem över fem, busigt! Natten var härlig iallafall, och Harry Potter var riktigt bra.

Vaknade 12 av massa sms, fick typ 3 likadana av alla sms jag hade fått. Comviq har betett sig weird hela dagen å natten för den delen.. Pallrade mig upp iallafall, och åt frukost, åkte in till stan å mös med dansarna! Drack en frappe mocha på Espressohouse och tacka vet jag CSN kort!

Efter prat & skvaller åkte jag hem, hämtade filmen He's just not that into you och begav mig bortåt. Jag var sen och maten var klar när jag kom, sötisar som gjort den! Vi åt och skrattade, sedan pratades det i telefon och efter det var efterrätt och film som gällde! Underbar dag, och natten bjöd på lite bravader som löste sig tillslut men det var rätt allvarligt. Tur att jag inte var där!

Hursom, nu ska jag sova. Jag vill ha sol, började ju för fasen bli blek i ansiktet! Inte okej, solen kom nu! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0