You make it real for me..

Vad gör jag uppe? Hihi, jo jag fastnade framför He's just not that into you, och har fortfarande inte sett klart den. Dessutom blev det lite distrations moment som gjorde att jag var tvungen att fixa lite grejer å pausa filmen. Men oj vad bra den är! Får se klart den iövermorgon eller något, eller imorgon kväll. Imorgon natt, 23.59 blir det bio med H T M T! Harry Rötter premiären, den första som visas i Sverige. Pretty asballt!

Nu måste jag sova! Ska upp tio imorgon för att fixa bankomatkortet tillsammans med ID-kort så jag äntligen kan få handla med kort å legg i affärer! Har liksom inte ens haft ett legg innan, så det ska bli underbart! Nej, sova var det! Usch vad sego jag är, puss. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0