Sockerdricka



Hemma, trött som en bäver. Är så himla glad, och återigen väldigt trött. Har kanske hittat min sololåt, fast den är mer en hiphop låt och det är verkligen inte den stilen jag ska dansa. Men vad spelar det för roll? Nja, ingen skulle jag vilja säga. Om man får ihop det då.. Ja, vi får se! Måste visa er danser från SYTYCD som var grymma också, det får ni ju bara inte missa! Det går ju bara inte!

Imorgon ska jag vara hemma och dega hela dagen! Äta massa gott och må så himla bra, bara njuta av att livet är underbart. För just nu är jag bubblande glad, känns som sockerdricka i magen! Å ögonen känns blytunga! Hej täcket & min kära vän kudden!

S var snäll idag som gav E 2,50 och som gav dem till C och sa, ge dem till frugan. Och då fick jag dem! Galet härliga hockeygrabbar! Jag är alltså rik, tack S för 2,50! Och till E & C som gav dem till mig ;) Fick gratis chokladpudding också, väldigt många härliga skratt och en otroligt bra vän. Lycklig!
Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0