Min dag i korta drag



Nu ska jag sova, blir otroligt skönt. Jag måste dock vara den segaste i världen på att gå och lägga mig, men idag har det ju sina anledningar.. men i övrigt! Helt sjukt! Just nu är jag jätte trött och seg och har haft huvudvärk sedan jobbet, vilket det är inte så konstigt.. Så ansträngande som det är just nu. Hursom, kom hem och käkade middag och till efterätt blev det jordgubbar vilket var hur gott som helst! Degade bara vid datorn efter det, och vid tolv tiden kom syster min och hennes pöjk hem från tågluff i Europa. Jätte mys att se dom igen, saknar dom ju!

Imorgon blir det umgås med familjen, och så blir det skoj på kvällen. Ska bli hur kul som helst! På onsdag blir det grabbarna grus och världens bästa H kväll! Blir också kalas.

Nu ska jag sova, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka är grabbarna grus?

2009-07-08 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0