..it's getting stronger

Tjatja! Har haft en super mysig dag med H på stranden, och senare kom även M! Pratade en hel massa och jag och H slog våra rädslor för framtiden samman och bestämde oss för att göra en riktigt häftig resa ihop. Hoppas att det blir av för det skulle vara helt osannolikt grymt faktiskt! Vattnet var kallt också, 19 grader är inge vidare. Såg ut som en igelkott av gåshuden jag hade efter jag hade doppat fötterna! Usch.

Sedan åkte jag hem och har bara myst hela kvällen, vilket har varit skönt. Kollat på en bra film med Jessica Simpson, ja hör och häpna! Den var bra! Haha. Nu har klockan blivit sådär löjligt sen igen, inte okej. Imorgon ska det vara fint väder med, vilket innebär att jag kommer ligga på en filt ute på altanen och läsa! Ja, läsa.. ni hörde rätt! Har inte läst klart en superbra bok.. som jag dessutom knappt kommer ihåg något ifrån. Så jag ska antingen läsa om den, eller läsa därifrån jag minns att jag läst.

Nej, sova var det! Godnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0