Från Härjedalen till Halland

Nu sitter jag alltså på tåget, första klass ner till Varberg. Har haft en helt underbar helg med mina tjejer uppe i Bollnäs och nu var det dags att dra vidare ner mot västkusten! Jag trodde att det skulle finnas internet ombord men så var inte fallet. Så jag sitter och skriver från mobilen. Gillar verkligen utvecklingen av det mobila. Haha! Gratis är det för tillfället med. Mycket bra! Nej, då vet ni det! Varberg befinner jag mig i från idag, till den 11 augusti då jag kommer hem. Då blir det en repa på det nya jobbet (jag vet jag har inte sagt det, Tjoho! Det påminde mig om att jag måste kolla mailen med! Duktigt!), en sväng till Kristinehamn och sedan en sväng nedåt Tranås! Sedan drar i princip skolan igång igen! Skräckblandad förtjusning.. Skulle jag vilja kalla det! Men ni lär höra av mig! Kolla in http://Nicciemobil.blogspot.com för uppdatering. Ja kolla här med för den delen! Tror att det där är rätt adress! Nu ska jag läsa mer glamour och cosmo, dricka mango ramlösa och kolla mailen! Bra mobil jag har ;) puss på er! Destination Varberg, here I come! :d;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0