"Du kan liksom inte.. eller nej, man liksom tar hjälp.."

Utanför har typ himlen öppnat sig och regnet vräker ner. Tur att vi inte cyklade hem nu! Då hade vi varit minst sagt blöta, typ som om vi hade badat med kläderna på. Så blöta hade vi nog varit då! Tur att det inte  blev så, att vi cyklade hem för en timme sen istället. Jag har svårt att avgöra om jag är trött eller inte, men jag ska sova nu i vilket fall som helst.

Så fort jag ätit  frukost imorgon ska jag titta på älskade So you think you can dance, för det har jag missat idag och igår. Det blir spännande eftersom veckofinalerna kommit igång, och det är liksom det jag gillar mest med hela programmet! Så det blir roligt.

Kvällen spenderades med tjejen och killarna som jag åkte till Göteborg med, vi kollade på foton och videos från Göteborgs resan, vilket var nice! Vi skrattade riktigt rejält många gånger, haha! Speciellt när monstret sov. Ojoj! Vi spelade "Med Andra Ord" också, haha. Vi verkar vara och bli riktiga spel-fantaster, nördar som vi är. Hihi!

Nu blir det sängen, men först ska jag leka författare på sms, haha! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0