Don't know why I do..

Nu ska jag träffa några av grabbarna grus, haha. Som vi kallar dem för tillfället! Vi ska se Beck, för ovanlighetens skull och sedan får vi se vad som hittas på.

Jag älskar sommaren, dock tycker jag att det kan bli såndär underbar värme som det var förra veckan igen. Nu fryser jag ju igen! Vilket inte gillas. Annars är livet underbart, och jag är glad. En helt ny vecka börjar imorgon, jobb först mellan 16.30-21.00. Sedan är jag ledig. Jag är förväntansfull, världen ligger framför fötterna och jag älskar sommaren!

Så nu ska jag njuta av ledigheten och det otroligt trevliga sällskapet som man alltid skrattar tillsammans med, njuta av att bara göra precis vad jag vill! Sista sommarlovet någonsin, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0