What you see, isn't always what you get

Nu är det sängdax, och sovdax för mig. Det ska bli väldigt skönt att sova men just nu kan jag bara längta efter min nya säng. Haha! Så fort jag tänker på sova så vill jag ha en ny säng. Tur att jag kommer få en snart också, eller ja iallafall någongång inom en ganska snar framtid!

Sova ska jag göra nu iaf, för att vara fit for fight på baletten imorgon. Det är alltid lika jobbigt, men jag har bestämt mig för att försöka ändra på min inställning. För som det är nu så vill jag kunna allt på en gång, och gör jag inte det så blir jag extremt arg! Jag vill lära mig allt, och kunna allt perfekt så fort jag gör det. Men speciellt vid några övningar vid stången går det bara inte, medans vissa går galant. Det är svårt det där, att göra sig argare och mer frustrerad än man behöver.

Något att jobba på helt enkelt! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0