Världens bästa födelsedag!

Vilken helt otroligt underbar födelsedag jag har haft! Det har dock inte känts som andra år, att jag verkligen fyller år utan mer som vilken dag som helst. Inte samma pirr! Tråkigt. Dock har det ändå typ varit den bästa födelsedagen någonsin!

Jag har fått precis allting jag önskar mig, alla mina närmsta vänner var här och familjen var komplett. Det var verkligen helt underbart och jag är så himla lycklig över det! Just nu sitter jag i köket med mina presenter på bordet. Äter supergoda tryfflar, dricker "dunder" te med tusentals vitaminer i och lyssnarp å musik ur min nya superfina Ipod. Min nya mobil ligger brevid och pluppar gulligt när jag får söta sms.  Jag är så glad!
 

Ska göra ett inlägg om mina presenter strax.. Grattis på mig! :D

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Åh grattis igen gumman :D va kul att du fick en ipod :D

2009-01-19 @ 00:06:10
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0