Panikshopping


Såhär såg jag ut idag! Här ser ni ju min nya hårfärg med. hihi

Nu sitter jag faktiskt i sängen, helt klar och färdig för att sova. Har suttit med en svenska uppgift sedan klockan sju och det har inte gått särskilt bra! Den är rätt komplicerad, och väldig flummig.. Har imorgon till klockan tolv att lämna in den, på natten alltså. Så efter skolan och efter min akuta shoppingtur så ska jag ägna hela kvällen åt den när jag kommer hem. Därför planerade jag att sova aningen mer än fem timmar för jag har verkligen gått runt som en zombie idag och känt mig sjukt trist och inte alls social. Så jag tror hjärnan behöver lite mer vila än fem timmar tre nätter i sträck.

Imorgon börjar jag iallafall 09.45 och slutar 14.00! Så jag är nog hemma vid fyra och då ska jag skriva klart eländet! Det jobbiga då är att jag har tidspress och det går sämre att skriva då men what the heck. Jag har typ skrivit färdigt hela men måste se till så att allt är bra.. Nog om det! Köpte en superfin glitter eyeliner idag, melajki. Denna helg kommer bli bra, puss

Nu ska jag iallafall pallra mig i säng!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wow! Vilken förändring, såg inte att det va du haha. Du passade mega bra i det där! :)

2009-01-23 @ 22:43:10
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0