Första dagen tillbaks i livet..

Jaha, då är man tillbaks till vardagen igen då! Det känns väl.. okej antar jag! Det ska bli otroligt kul att träffa min helt underbara klass varje dag och få träffa de underbara danslärarna också. Som gör att gå till skolan faktiskt är roligt!

Temadag idag, det sög. Några har kommit på något i min grupp som jag inte alls gillar, och det är helt sjukt allting. Tråkigt, så jag ska antagligen bara vara med och dansa.. Vi behöver inte gå in på det mer, haha. Imorgon är det iallafall uppspel, får se hur det går. Haha!

Det var hursom helt underbart att få dansa igen, även om kombinationen var väldigt lätt för att alla program skulle kunna förstå den. Längtar tills nästa vecka då det blir hårdträning igen! Jag älskar det.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0