The passed year.. 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jäsbox!

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej

3. Vilka länder besökte du?

Sverige... och sverige!

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, haha mycket! Vi kan börja med att säga ett imunförsvar, tack? ;P

5. Största sommarplågan?
I'm yours, den är tråkigt nog ganska uttjatad!

6. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
12/7, 16/8. Finns säkert fler datum!

7. Vad var din största framgång 2008? 
Dansen

8. Största misstaget? 
Minns inget..

9. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Haha, ja både varit sjuk och skadat mig! Är det inte det ena, är det det andra eller båda två samtidigt! Hela förra året. ALDRIG MER, säger jag.

10. Bästa köpet? 
Systemkamera, mp3 och dansgrejorna

11. Vad spenderade du mest pengar på? 
Träningskläder

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?  
Ja, mycket!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kellie Pickler - I wonder, för den gjorde jag och världens bästa L vår duett till!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt mycket både och. Ups and downs..

15. Vad önskar du att du gjort mer?
 
Varit ännu mer positiv.. typ

16. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat mindre

17. Hur tillbringade du nyår?
Middag och fest med vänner.

18. Blev du kär i år?
Näe

19. Favoritprogram på TV?
ENKELT! Gossip Girl!

20. Bästa boken du läste?
Alla Gossip Girl böckerna!

21. Största musikaliska upptäckten? 
Äh. Att kunna hitta på egna stämmor? öh.. jag vette sjutton! :D

22. Något du önskade dig och fick?
Gossip Girl boxen, pengar haha..

23. Något du önskade dig men inte fick?
Näe.. eller jag önskade mig typ ingenting i julklapp eller så.. speciellt!

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade mina närmsta vänner hemma hos mig för att äta tårta!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade sluppit att vara sjuk så mycket.. och mycket mera!

26. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
STORA KLÄDER!

27. Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna

28. Vem/vad saknade du?
Imunförsvaret! ;p haha

29. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Sofia och Josefin ja, asså hela ES2D och A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0