Underbara dag!

Veckans längsta dag är gjord, och det gjorde vi bra allesammans! Haha. Nejmen det var helt okej ändå, inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Vi började på en sjukt härlig koreografi på moderna, galet skön att dansa. Uppvärmningarna var också mycket mer komplicerade, i plieerna så koordineras armarna i mjuka rörelser istället för att följa efter plieerna. Sjukt bra att lära sig att röra sig på två olika sätt samtidigt! Bra koordinationsträning.
Galet mycket mer styrka och uthållighet mer, roligare steg. Steg som att ställa sig på ovansidan av fötterna, ta upp benet rakt upp i luften, rulla som en boll! Haha sjukt kul.

Imorgon är det första jazzlektionen, och det är dom tuffaste lektionerna på hela veckan! Så jag räknar med att jag kommer vara DÖD imorgon efter den för att styrkan, fysen och tekniken är väldigt jobbig där. Jag som redan har galen träningsvärk kommer inte kunna gå på fredag känns det som! :D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0