Rumsrenovering..

Nu ska det snart i dagarna börjas renoveras på mitt rum! Väggfärgen ska bytas, tapet ska sättas upp. Garderob ska byggas om och kläder ska rensas. Papper och gamla tidningar ska bort och väskorna och skorna ska få sin plats i Garderoben! Nu ligger mycket av kläderna och skorna utanför, jag kan inte ens packa upp för jag har ingenstans att lägga grejorna! Haha. Det ska bli hur kul och skönt som helst att få iordning allt, för just nu ser mitt rum hemskt ut. I födelsedagspresent önskar jag mig även en ny säng, haha. En 1.20! Om jag får det, så är ju hela rummet nytt! Härligt tycker jag. Färgerna kommer vara Beige, Brunt, Turkost och antagligen guld till det! Supermysigt och ljust framförallt. Har lila nu och det är rätt mörkt.
När vi gör om rummet så kommer det dessutom bli mycket större, eftersom de otympliga garderoberna som knappt rymmer något ändå, ska bort och vi bygger en lång garderob längst hela ena väggen. SUPERFINT! Där i ska sminkhyllan också vara, vilket är superbra för då slipper vi det plåttriga i sminkhyllan och att hålla den snygg. JA, jag längtar! Gosedjuren åker väl ner i en påse också antar jag, för att få plats med allt och upp på vinden. Skulle aldrig klara av att slänga någon av dom! NEVER.

Hursom, det kommer väl hända den närmsta månaden. Men eftersom det är tre rum som ska göras om, så kommer jag antagligen inte först med det.. Men jag ska ta en före och efterbild sen! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0