Mintgrön

Dags att sova nu! Jag är inte alls trött egentligen, men jag vet att jag behöver det. Kommer nog ha svårt att somna, hihi.

Var på en minishopping idag, köpte en mintgrön tisha, ny parfym, toffsar, "bubbelgumrosa" nagellack och en superbra handcreme! Nu är jag redo för allt som komma skall! haha nej jag skoja bara. Men det var sånna saker som jag verkligen behövde. Min parfym var slut och toffsarna gamla, händerna torra och jag fick ett ryck att jag bara var tvungen att ha ett bubbelgumrosa (låter jätte töntig när man säger bubbelgum, haha) nagellack! Haha, så det köpte jag också..

Nu ska jag sluta säga ointressanta grejer. Imorgon har hela estetlinjen på vår skola en chill dag då vi bara går runt och kollar på treornas projekt. Så det kommer bli riktigt skönt och slappt! Slippa göra någonting bara gå runt typ.

Godnatt på er! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0