Karma

Nu känns det plötsligt lite lättare igen. Har gått på promenad i nästan två timmar med M och bara pratat, hur underbart som helst. Tack sötnos! Kom in vid tio och efter det löste sig allting. Riktigt oväntat, och jag är överaskad av det som hände men det är bra nu. Jag är glad att jag är stark.

Imorgon är det tillbaks till de stora mjukisbyxorna och hoodsen tillsammans med trikåer, balettskor och tajta bodys. Jag älskar det, och skulle verkligen inte vilja ha det på något annat sätt! Dags för det vanliga, att inte se speciellt uppklädd ut i skolan! Så skönt, eftersom man slipper tänka så mycket. Jag gillar't. Imorgon blir det mjukisar, body, hood och uggs tror jag! Så mysigt. Upp 08.30, dags att sova tror jag. PUSS

Psst.. lyssna på Darins - Karma (fett med bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0