JVM FINAL!

Tja! Hemma nu från H och A. Våldgästade deras promenad med bravu, just kidding. Hursom efter en väldigt kort promenix vandrade vi hem till H för att kolla på allas våra Björn Gustafsson! Det var typ femte-sjätte gången jag såg den, och den var precis lika rolig denna gång! Arn var roligast att se idag. "DANSKEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR" "GUUUUD..GUUUuU..DANSKEN ÄR HÄR!" HAHA. Älskar Björn! Vi spelade BUZZ också, haha skit kul och jätte svåra frågor! Förlorade på den sista grenen varje gång, ja jag har en väldigt dålig reaktionsförmåga! Tjoho!

Imorgon är näst sista lovdagen och ja jag kan säga att det är smått deprimerande faktiskt. Samtidigt som jag längtar väldigt mycket till dansen så har jag haft ett väldigt skönt lov, har fått kämpa med att kunna koppla av men det har tillslut gått! Det kanske blir en dansdag på onsdag, Akis har nämligen "öppet hus".

Har precis smällt i mig lite choklad, det var gött! Var så himla hungrig, haha. Och tre stora glas vatten - nästan! Och så kollar jag SJÄLVKLART på Finalen mellan Canada och Sverige, det är ju JVM final. Ja i hockey, ni som inte vet! Skäms på er.. SÄTT PÅ ETTAN!

Back to bussniess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0