Jag är besatt, haha




Är helt besatt av min Gossip Girl box! Har typ 2 skivor kvar av fem, och fyra avsnitt på varje cd. Jag är helt tokig i den! Jag kommer definitivt att se om den så fort jag har sett sista avsnittet. Och när den nya boxen kommer, ska jag ha den med! Jag undrar när den kommer förresten? Måste kolla upp det..

Dagen har inte bjudit på några speciella upptåg, har duschat, fixat håret (lockat med plattång, nästan finare än med locktång!) och målat naglarna. Jag har blivit tillfrågad att skriva min önskelista, så det ska jag sätta mig och göra nu snart tänkte jag! Om jag kommer på någonting som jag önskar mig dvs.. haha

Hursom, back to doing nothing.

Gossip girl here, your one and only source into the scandalized life of Manhattans elite..
You know you love me,
XOXO
Gossip girl

thaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lockar du håret med plattågen har försökt men fattar inte...

2009-01-02 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0