It's more in to it then you see

Hej på er.

Det har inte direkt varit en bloggtid i mitt liv den senaste tiden. Bloggen har blivit mer och mer bortprioriterad och jag uppdaterar när jag känner för det och inte lika ofta som jag gjorde förut. Tar inte heller lika många kort eller så. Mycket för att jag inte hinner, men även för att lusten inte riktigt finns där. Jag älskar fortfarande att skriva men bloggen är liksom inte lika hög prioritet som förut. Det skulle visserligen vara väldigt kul om den fortfarande var det, eftersom det är så galet kul att gå tillbaks och kolla på gamla bilder osv. Men nu är det ju tyvärr inte alls så. Så det får jag nog leva med!

Jag ska hur som helst börja filma mer dansklipp eftersom jag nu har en helt  grym mobiltelefon där jag kan filma galet bra med, spela in och redigera i! Så det kommer ni mycket troligt få se mer av. Dansklipp! och det är väl kul? Tycker iallafall jag, för det är vad jag vill ha denhär bloggen till främst. Det är ju mitt liv, dansen alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0