If it so then let me know, cause you confuse my feelings..

Idag var det skridskoåkning på idrotten. Jag var duktig, haha. Verkligen! Efter att ha gått typ sex år utan att stå på ett par skridskor så gick det väldigt bra och herregud vad roligt det var! Jag hade glömt hur kul jag tycker det är att åka skridskor! Grymt ju! Nu återstår bara vinter friluftsdagen då jag fortfarande inte riktigt vet vad jag ska göra.. den är om två veckor! Skridskoåkning igen kanske?

Imorgon mina vänner, är en väldigt rolig dag! Det är nämligen WORKSHOP igen för vår klass! Helt galet roligt. Det är vår andra workshop vi har fått, plus att vi har fått göra massvis med specialsaker som andra klasser inte har fått göra. Så imorgon är det dags för workshop med en finsk pianist och en finsk koreograf. Det ska bli spännande! Vi ska tydligen jobba med våra röster också samtidigt, och det är modern dans. Detta innebär inge större förändring i schemat, då vi börjar med svenska och därefter har två timmar intensiv workshop, istället för en timme balett och en timme modern improvisation. Lite synd att improvisationen försvann, skulle verkligen behöva den nu.. Man får ut så mycket genom den! Får längta till nästa vecka..

Dags för sängen, vi hörs imorgon! Slutar 12.45. Galet nice skulle jag vilja säga! Då ska jag hem och plugga, tjululuuu!


Glada dansgänget ute på isen! Jag ser väldigt kort ut, och färgglad! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0