HÅLTIMMES SHOPPING!

Hej jag är bäst på att uppdatera! Not.

Hela denna vecka kommer vara otroligt chill, då jag knappt har några lektioner och väldigt korta dagar! Imorgon är dock rätt kefft eftersom jag har 3,5 h håltimme. Börjar 08.15 (gå upp 06.30) och har en timmes engelska innan jag har håltimme till 13.00! Inte kul tyckte jag först, men nu har jag kommit på hur mycket jag kan fixa på håltimmen!

Ska käka baguett och latte till lunch också! Godare får man leta efter om man heter Niccie och älskar bröd!

Nu måste jag verkligen sova för att orka med morgondagen, har två lektioner efter klockan 13.00, först livskunskap och efter det webbdesign i 2,5 h (vi får iförsig oftast sluta tidigare!). Moderna dansläraren är sjuk, och jag har ingen kulturhistoria.. därför är det rätt chillidill!

Jag älskar min mobil, XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0