Grrrlpower night!

Ikväll är det girlpower som gäller! M kommer snart komma hit och då ska vi sätta igång och färga mitt hår, det ska bli mörkare än sist och jag tror och hoppas att det blir fint. Jag trivdes så bra i mörkt hår! Jag har ju egentligen mörkbrunt hår. Tråkigt mörkbrunt, måste jag lägga till då! Ni får se bilder sedan på hur det blev.

Så hårfärgning, nagelmålning och antagligen gossip girl tittande med massa godis till självklart. Jag tror det blir hur mysigt som helst! Ett bra sätt att spendera sista kvällen som sextonåring. Vi hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

GRATTIS PÅ 17ÅRS DAGEN NICCIE

2009-01-18 @ 00:12:00
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0