Grattis kusin!

Idag fyller alltså min kusin år! Det känns så konstigt hur alla i släkten och så börjar bli så stora, det känns fortfarande som jag är runt 12. Har inte riktigt hängt med hur snabbt åren har gått riktigt! 12 år kanske var en överdrift, men kanske 14 iallafall och det var ju trots allt två år sen.

När jag skulle stiga ut ur bilen imorse så fick jag helt plötsligt, från ingenstans väldigt ont i nacken.. men jag tänkte väl att det skulle gå över, att det var någon nerv som hade kommit i kläm eller helt enkelt för att det var fruktansvärda 10 minusgrader ute. Hursom, det gick inte över och när jag och L skulle gå igenom våra duetter inför lördag nästa vecka då det är öppet hus på våran skola, så utan att knappt ta i bara stelnade hela nacken och armen och axeln till. Jag kunde seriöst inte röra mig! S och J var söta och hjälpte mig med jacka, värktablett och min väska och även hämta mat till mig! L hjälpte till att skära min mat. JA, det gjorde så ont att jag inte kunde hålla i kniven med höger arm. Helt stört.

Så efter att ha lekt bebis så gick jag till syster, fick en stödkrage och nu har jag bestämt mig för att det ska vara borta imorgon.. Hur bra det kommer gå och hurvida jag kommer att lyckas har jag ingenaning om. Men antagligen så är det väl inte borta helt imorgon! Fick skippa jazzlektionen idag iallafall, något som var väldigt tråkigt!

Kvällen har spenderats med familjen, hur mysigt som helst! Trots en ond nacke. Och för er som inte visste om det är jag bäst (och då menar jag BÄST!) på att göra bort mig. Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0