Gott nytt år!

Det är 1 januari 2009. Och det känns faktiskt som ett helt nytt kapitel, lite som om jag är en bok och nu är det ännu ett avsnitt i historian om mig! Visserligen låter det inte riktigt klokt, men det känns så!

Nyårsaftonen var helt okej. Middagen var jätte trevlig och tjejerna som var på middagen var också supertrevliga. Efter det drog vi vidare till någon fest men jag och en annan tjej drog hem runt tvåtiden. Tolvslaget var jätte mysigt och det skålades härligt! Vi stod på ett berg i Alvik där vi såg ut över hela stan, vilket var helt grymt vackert! Har aldrig sett så mycket fyverkerier! När jag kom hem var det kul att vara inne på msn.. ja kanske lite för kul så jag sov inte direkt mycket i natt! Men det är ju faktiskt nyårsafton och jag är riktigt glad. För jag tror att det kommer att bli ett bra år! Och dessutom fyller jag år om 17 dagar!

Först tänkte jag skriva en årsresumé som så många andra har gjort, dock vet jag inte om jag orkar med det. Det har hänt så otroligt mycket så att jag knappt har koll på allt själv. Roliga, bra och otroliga saker! Men samtidigt saker som har varit jobbiga, men stärkt mig. Det har varit ett lärorikt år, och jag känner på mig att detta år kommer bli ett av de bästa! Hoppas att magkänslan har rätt!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0