Godnatt!

Dags för mig att sova! Datorn är sjukt seg, och jag har suttit och jobbat med läxor hela dagen. Sedan jag kom hem runt klockan tre. Living the dreaaaaaam, wooooho!

Imorgon är det onsdag, vilket innebär min längsta skoldag. Skola från klockan 08.15 till 16.30 (om vi inte får gå tidigare från webbdesignen, vilken vi ju kan hoppas!) Så jag måste gå upp halv sju imorgon, vilket inte är så kul som ni kanske förstår.. Därför ska jag sova nu, och kanske få sova minst 6 till 5 och en halv timme i natt!

FREEEDOOOOM. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sköönt ändå! Jag går från 8.00-17.00 varje dag! Jag kommer inte klara av den här våren :o aaaaah. Saknar dig saknar dig! <3

2009-01-18 @ 22:44:27
Postat av: Louise

whaaaa, det var jag som skrev btw, LOjsan ;)

2009-01-18 @ 22:44:51
URL: http://louiseec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0