Everybody dance now


Jag idag

Dags att sova igen. Hela veckan har det blivit rätt sent i säng, men jag har inte lidit av det speciellt mycket.. I helgen får jag sova igen allt! Imorgon skulle jag egentligen stigit upp klockan halv nio men eftersom jag har sagt att jag ska hjälpa till med studentmössorna till oss när vi går i trean så ska vi vara i skolan klockan nio för att ha ett informationsmöte. Typ ett år innan men okej.

Idag fyller min kära kusin år! Så vi ska fira henne med tårta och massa presenter! Och nu får ni ju inte glömma min födelsedag på söndag heller! Det är ju THE day med  stort fett T. Haha, nejmen då ska firas! Då kommer massa söta vänner till mig hit och så ska vi käka oss fulla på massa goda grejor!

Nu måste jag verkligen sova, men vi hörs säkert imorgon! Slutar halv fyra, tjoho. Jag har träningsvärk för fyra pers! Tårna, knäna och resten av benen är blåa och brännmärkta, det är då man mår som bäst! Haha. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0