En uppdatering i natten..

Ja, jag är fortfarande uppe. Men det är ju en hel timme tidigare än igår! Ja det är ju egentligen mer än en timme tidigare än igår 1½ faktiskt!

Surprise surprise så kollade vi lite på Björn Gustafsson DVDn idag med. Asså den är helt sjukt rolig! Många av hans skämt och repliker har blivit internskämt nu i familjen! Ja, roligt helt enkelt. Haha. FREEEEDOOOOOOOOOOOM, LIIIVIING THE DREAAM WUUUUHUUUUO.

"Med Polacken kom barn och fru, grattis pappa.. det får du"
HAHA

Nu tänkte jag faktiskt vara duktig och sova, klockan är ju som sagt "bara" fem i fyra! Tänkte vara lite duktig flicka, och faktiskt sova lite mer än vanligt. Fast det lär ju inte hända, eftersom jag vaknade halv två idag! Haha. Fast det slår inte halv tre som jag vaknade innan jul.. Jag är helt enkelt bra på att sova länge, och då känns hela dagen förstörd! Vid ett går en klar gräns. Haha

Nu ska jag krypa till kojs! Godnatt, see you tomorrow.

Kommentarer
Postat av: angelina

hahahaha, jag älskar när han säger det. "living the dream, wuuuuhuuuoo!", så bäst :D

2009-01-07 @ 23:28:05
URL: http://angelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0