Dagen före min födelsedag!

Dagen före min alldeles egna födelsedag! Har verkligen ingenaning om vad jag kommer att få, det känns inte ens som om jag fyller år imorgon. Känns jätte konstigt verkligen! Och samtidigt rätt onödigt, och overkligt. Har inte känt så inför min födelsedag någongång tidigare, så nu gäller det att tagga till!

Jag som hade tänkt att färga mitt hår innan jag fyllde år, och nu har jag nackspärr. Visserligen är nackspärren mycket bättre idag, och nästan borta men jag funderar på om jag kan göra det ändå, och vara väldigt försiktig eller något sånt..

Kvällen ska spenderas med Milla hur som helst, och vi ska mysa! Känner verkligen för en girlpower kväll, haha! Imorgon kommer ju alla sötisar hit, alla mina bästa vänner! L, J, S, M, H & E! MYS.

Hörs senare, det är bara 7h kvar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0