Back to basic

Dagen har bjudit på årets första balettlektion, sjukt kul men fortfarande är baletten svår. Och vad skulle den annars vara? Måste jobba på att inte bli rasande bara.. Imorgon är det moderndans improvisation och balett igen, och första lektionen är svenska. Slutar redan 12.45! Helt underbart skulle jag vilja säga. Och så kommer det vara hela långa terminen, om ingen förstör denna härliga dag för mig! Det hoppas jag inte.

Det kommer bli härligt vakna upp med träningsvärk varje dag igen! För det är trots allt slit det jag älskar att göra, har verkligen längtat efter dansen!

Skulle för övrigt lämnat in en uppgift idag, som egentligen var till på fredag. Men datorn dog, vilket inte var speciellt roligt alls för att då försvann det jag hade skrivit.. så jag duschade istället och bestämde mig för att jag ska göra klart det imorgon tillsammans med webbsidan som också ska vara klar! Imorgon kommer jag måsta jobba hårt.. Fy sjutton! Tur att jag slutar tidigt.

Godnatt på er, från en glad men trött dansgalen tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0