28 januari 2009

Denna dag har varit väldigt konstig. Jag har dansat modern dans som fått min rumpa att typ halvt trillat av pga. all träningsvärk och jag har slängts mellan massa olika val. Jag har varit med min syster på öppethus till gymnasiet och jag har druckit latte och käkat banan. Gått till tunnelbanan två gånger och räknat till fem, alldeles för många gånger.

Trött, seg och utmattad. Full med tankar ska jag nu sova! Vi hörs imorgon.

Har ni tänkt på hur lätt det kommer att vara för folk om hundra år att veta hur vi levde idag? Det finns ju bara några miljoner bloggar och hemsidor, bilder och videos på oss idag! Snacka om att vi har gjort historia och arkelogernas framtid lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0