You make me wanna LALA


Lockade håret och testade mittbena! Det blev faktiskt rätt fint!

Uppe sent igen, som vanligt. Tänkte dock försöka avsluta nattugglandet nu och slänga mig ner i sängen för att sova. Ska bli helt otroligt skönt kan jag säga! Imorgon blir det antagligen semelbak och fest efter det. Blir kul!

Dagen har spenderats med Lina i stan. Vi hamnade på Burger King (hur flashigt låter inte det?) och där satt vi och pratade väldigt länge innan vi rörde på oss och tog oss en snabbis genom stan! Jag hittar alltid något jag vill ha när jag inte har pengar, men jag hittade faktiskt inte något som var så värst "MÅSTE HA" idag. Om ni fattar vad jag menar?

När jag kom hem så var det fika med semlor efter middagen. Hur mysigt som helst. Kvällen har bestått av att testa hur jag ser ut i mittbena (är förvånad över resultatet, trodde nämligen att jag skulle se helt sjuk ut!), lyssna på Dance Pop Love, sjungit, pluggat matte (ytterst lite) och bara tagit det lugnt. Har inte riktigt insupit att jag har lov ännu, och lovet går ju hur snabbt som helst! Det är ju redan onsdag imorgon!

Nej, dags att sova. Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Sannis

Fin du är!

2009-02-25 @ 19:15:35
URL: http://sallylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0