Varför det tar sån tid att gå och lägga sig...

Vad jag är dålig på att gå och lägga mig! Klockan är typ tjugo över tre (fast jag skrev fel först såg jag nyss, skrev tjugo över fem. Den är inte riktigt så mycket än!!!) och här sitter jag, under täcket i sängen med ont i magen och läser Cosmo. Jag blev helt fast i alla gamla nummer av Cosmo, tänk så mycket i dem jag inte har läst! Fantastiskt ju. Modet är typ det minst intressanta, haha!

Jag borde verkligen sova nu. Min kära storasyster A och hennes pojkvän F kom hit idag, helt underbart att ha dem här! Som alltid. Så vi firade det med att käka nybakat bröd vid halv tio snåret! Mys! Och nu sover alla sedan minst ett par timmar tillbaks, och här sitter jag och skriver. Jag är sämst på att gå och lägga mig verkligen, förstår inte varför! Eller jo, jag tänker att jag har så mycket tid på mig.. men det slutar alltid upp med att jag går och gör mig iordning alldeles för sent och sedan tar det minst en timme till innan jag verkligen ligger i sängen och försöker sova! Suck.

Nu har jag iallafall läst igenom alla Cosmo, ska kolla igenom Glamour och Solo  imorgon också. Tjoho vad roligt! Sova var det ja - usch vad min mage kurrar! Jag är hungrig som ett bi! Om dom nu är hungriga. Shit jag borde sovit för två timmar sen! äh inte mycket å göra någonting åt nu. Godnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0