Lördagen

Hallådär, nu är det natten! Härligt.

Dagen började helt utan planer, men det slutade med att jag drog en repa på stan och ett långt fikabesök med latte och kaka med L. Vi snackade om allt mellan himmel och jord kan man säga, och det var riktigt mysigt! Efter det drog vi hem till mig, käkade och kollade på melodifestivalen. Drägglade över Danny, tyckte att Mattias såg grymt osäker ut, skrattade åt BWO och kom fram till att Molly Sandén är riktigt duktig! Grymt av Molly att slå ut några schlagerveteraner som BWO, jag menar det är hennes första gång i tävlingen och deras typ.. sjuttioelfte? Man märkte att de var lagom glada när de bara hade gått till andra chansen. Dock tror jag att de kommer gå till globen, bara för att de är BWO. Tyvärr!

Ja, riktigt mysig dag har det varit. Bra på att prata är vi verkligen!


Favoriterna ikväll!



Nej, sängen snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0