Day out and day in..

Dagen har varit tung. Jag diggar inte att börja 08.10! Det gör att jag måste gå upp halv sju, vilket inte alls är någon smärre hit då jag dessutom hade extremt svårt att somna igår. Så ja, jag sov väl runt 5½ h inatt, det var inte så skoj. Var alldeles snurrig, hade dunkande huvudvärk, och mådde allmänt risigt. Så inatt tänkte jag försöka sova lite mer!  Men nog om det..

Hade modernt idag, vilket alltid är lika kul men jeklarns vad rumpan får jobba i teknikövningar och dans vi har nu! Upp ner, upp ner, benet sträckt över huvudet rakt upp, stå i en evighet, ner, andra position över, nudda magen i golvet.. lalala! Jag älskar modernt! Do I need to say more?

Imorgon är det iallafall bara svenska, lunch, jazz och projektarbete. Vi ska tydligen gå på någon information om inviduella valet också, men jag vette sjutton.. det gjorde mig inte ett dugg smartare förra året så det lär väl inte göra det nu heller.. Måste dessutom bara läsa 50p i inviduellt val, vet inte alls vad jag ska läsa eller något. Det enda jag skulle behöva lyssna på är det information om klockan tre.. men äh, jag ska väl gå ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0