TRE SKOLDAGAR KVAR TILL LOV..

Nej hörrni, nu tänkte jag försöka sova! Jag har gjort färdigt engelskan, och vet vad jag ska säga ungefär. Har stödord, det får gå som det går! 

Imorgon är det en rätt keff dag. Börjar 08.15 och slutar egentligen 16.30 (vilket vi aldrig gör ändå). Men imorgon är det håltimme från klockan halv tio till klockan två, så jag ska snacka med min webbdesignlärarare om att få skippa den. Hopefully I can! Då slutar jag liksom halv tio, eller ja tio kanske för vi ska ha ett möte med ABC gruppen vid halv tio.. och sedan kan jag bara åka hem och plugga. Ja, med andra ord.. förstöra hela dagen med att skriva om Hamlet 2009.

Positiv jag är! Jag hoppas det är bättre imorgon, haha. Ska iallafall upp halv sju, så sova borde jag göra! Tjohej, godnatt!


Jag upprepar, TRE skoldagar kvar. TRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0