Tidsfördriv

Onödigt, men kul! Jag orkar inte plugga.. Nu kanske ni får reda på lite saker om mig som ni inte visste. Eller så visste ni allt! Enjoy, och jag tycker att ni ska göra den också och skriva en kommentar så jag kan läsa era!

Vad heter du? Niccie
I mellannamn? Marie
Vart bor du? Stockholm
Trivs du där? Jajamensan!
Brukar du läsa horoskop? Näe, sällan
Har du körkort? Nej det har jag inte
Vad spenderar du dina pengar på? Oj, utan tvekan; dansen!

Brukar du bli för full? Neverever!
Kan du baka bullar? Kan och kan..
Bläck eller blyerts? Bläck!
Mc donald's eller burger king? Burger king!
Är du allergisk mot något? Pollen!
Äger du ett busskort? Ja, annars skulle det vara lite svårt att ta sig till och från skolan!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Whatever?
Hur ser du ut idag? Gamla slitna svarta Cheap Monday jeans, stor ballongtröja å linne
Nästa mål i ditt liv? Ehm, jag vet inte?
Vad såg du senast på tv? Oj, det minns jag inte!
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Niccie!" oftast, eller typ TJOHEJ! om jag ser vem det är..
Vem ringde dig senast? Yohanna
Vad sa den som ringde? Mycket? Ska ta med balettskorna imorgon ;)
Antal timmar sömn inatt? Rätt mycket faktiskt! typ 8 timmar
Sov du ensam? Ja, buhu..

Senaste som:

Sov i din säng: JAG såklart!
Såg dig gråta: Familjen .. se varför nedan!
Fick dig att gråta: Jag själv, sa något riktigt korkat som vanligt. ;p
Du gick på bio med: A
Senaste personen du gick på stan med? Det var nog.. E!
Skällde på dig: Säkert pappa..
Skickade ett e-mail till dig: Någon störd gratis sight med största säkerthet..


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, absolut!
Bråkat med ditt husdjur? JA, shit vad arg jag kan bli ibland. Haha!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Jag tror faktiskt att det har det, men jag minns inte vad!
Tagit droger? Haha nej aldrig!
Vad är du mest rädd för? Usch, att mina nära & kära skulle försvinna.
Vilka kläder sover du i? Stora T-shirtar och shorts
Vart vill du gifta dig? Vid havet? Jag vet faktiskt inte..
Vad hatar du verkligen? Jag tror inte att jag verkligen HATAR något.. det är ett väldigt starkt ord!
Kör du bil? Nej och det tror jag hela svenska folket är glad över!
Har du ett jobb? Nope
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja det gör jag!
Är du ett hälsofreak? Nej det skulle jag inte kalla mig. Men jag skulle typ dö av energi om jag inte fick träna!

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit: Näe
Köpt någonting? Ja, en stor latte på sleven (seven 11)
Varit sjuk? Nej inte det heller!
Sjungit? Jajjamensan, det gör jag mest hela tiden!
Velat säga till några att du älskar dem? Ja!
Träffat nån ny person? Ja, många. Man träffar nya personer varje dag i min skola! Den är enorm!
Saknat någon? Jaa, faktiskt.
Kramat någon? Jajemen!


SENASTE

Låt du hörde: Smash into you - Beyonce
Sak du stal: Öh, ingenaning!

Senaste människa du slog: Oj, haha typ.. jag vet inte!
Senaste bussresan: Det var nog i... shit det var länge sen! I fredags, förresten..

Senaste du krama? Jossi!


FÖRSTA
Första bästa kompis: Emelie
Första jobb: Mp games
Första inhandlade skiva: Det var nog typ Aron Carter eller någon sån!
Första piercing/tatuering: Öronen när jag var sex år typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0