Tidig söndagsmorgon..

Nu är det dags att sova. Nej, jag kom inte direkt i säng i tid.. tjugo i sex är kanske lite sent, men bättre sent än aldrig! Right?
Kvällen var jätte mysig med H och S och favoriten Ben och Jerry var absolut där i två olika sorter. Cookie Dough och Caramel Chew Chew. Vi åt duktigt upp båda två!

Jag är verkligen hur trött som helst på min säng, den är hård och obekväm, fjädrarna spetsar mig trots en tjock madrass ovanpå och jag sover piss dåligt. Känner mig aldrig riktigt utvilad! Haha, nej det beror inte på att jag inte sover så mycket. Sängen gör att kvalitén på sömnen är rätt kass.
Sov inte alls bra inatt, låg bara och drömde och vaknade och tänkte för att sedan slumra till och göra om allt minst 20 gånger till. Onödigt, haha vill sova bra inatt tack! Om man kan beställa det..?

Vi får helt enkelt se vad som händer. Imorgon är det mattedag, ska plugga en hel del och rita bilder till min anatomiuppgift. Tjohej och godnatt.


Haha strike a pose! Såhär kan jag se ut (och brukar se ut) på mina jazzlektioner. Jag till höger, om ni inte såg det! 
Med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0