Sortera, rensa, kasta, behålla...

Har börjat fixa och städa undan på mitt rum, sminket är rensat och undanstoppat och smyckena är nedstoppade i en låda. Väskorna är också sorterade på vad jag vill ha kvar i rummet och vilka som ska upp på vinden. Härligt, då är allt påbörjat. Imorgon tänkte jag fortsätta med alla tusentals prydnadssaker som jag har i mitt rum. Bestämma mig för vad jag vill ha kvar här nere också, för vad som passar in sedan när det är helt andra färger. Böckerna ska bort också, men det får nog vänta ett tag.. Papper ska rensas, och stoppas ner i påsar! Gosedjuren ska ner i svarta säckar och upp på vinden! Mycket som ska göras, och jag längtar verkligen tills rummet är färdigt. När jag har en ny säng och allt.. härligt! Men något man märker är hur mycket saker man har som man aldrig använder, och hur mycket saker man har som man har tusentals minnen till, eller gamla fotografier man har sparat och inte sett på länge!

M var över på kvällen, supermys som vanligt! Med godis, massa prat och Gossip Girl.
Mår inte så superbra, så jag ska sova nu. Vilket verkligen behövs, hoppas ni har haft en mysig lördag! Back to GG. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0