SKOLTRÖTT!

Jag måste få gnälla. Jag är så sjukt skoltrött att det finns inte! Hur kul är det att läsa gnäll? Inte så kanske, men seriöst jag är helt otroligt dötrött på skolan nu! Jag orkar verkligen inte engagera mig och koncentrera mig, jag vill bara skrika när någon nämner skooooooooooolaaaaaan.

Jag hoppas verkligen att det går över på sportlovet, för jag kan inte ha det såhär. Det tar för mycket kraft att inte orka, att vara helt ofokuserad och inte bry sig om att göra skolarbetet. Dock är jag sådan att jag gör skiten ändå, jag kämpar och ger inte upp. Och det tar tvåtusen gånger mer energi än vad det annars skulle göra. När man har ett motstånd hela tiden!
Sedan är det ju inte lätt när det händer hur mycket som helst i livet i övrigt, då är det skolan man vill ägna minst tid.

Just nu är vad som helst bättre än skolan, även om vi inte har mycket att göra jämfört med andra så orkar jag helt enkelt bara inte göra det. Det känns bara meningslöst att göra det..

Usch för sånnahär perioder när skolan inte är engagerande alls! Det är så sjukt tungt! Någon som håller med, eller känner igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0