Partyparty

Ikväll blir det först semelbak med massa härliga tjejer och efter det bär det av på fest! Klädsen blir lite 70-tals inspirerad med ceriserosa body, svarta tajta stuprör och gråa knästrumpor med en sweatshirt jacka till, mittbena och lite lockigt hår. Bild får ni se sedan!

Dagen har spenderats med att göra absolut ingenting. Har gjort ett eget tema till min mobil, massa färger och det blev superfint. Alldeles gratis hittade jag programmet på Sony Ericssons hemsida! Go Sony Ericsson, de har verkligen de bästa mobilerna! Tjoho.

Nej bäst att göra sig iordning lite mer, smink måste jag ju ha också! Äh, vi gör på puder, rouge, eyeliner å mascara.. kanske lite glitter? Tjoho! Jag har blivit totalt beroende av Agnes skiva, mer än vad jag var innan! Kan alla låtar utantill, går runt i mitt rum och sjunger.. stackars resten av familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0