Nu ska det göras om!

Jag har världens smärta i min svank och rygg, men trots det ska jag nu börja rensa i mitt rum nu. Jag är så rastlös!

Det är tänkt att vi ska göra om hela rummet! Garderoben ska bort, jag vill slänga ut mitt skribord också till ett mindre schabrak. Sängen ska slängas ut och in ska en större (och skönare!). Alla hundratals gosedjur som jag har är nere ska joina mina andra hundra uppe på vinden, den lila färgen på väggarna ska bort och på väggen ska istället ett champagne färg ta plats tillsammans med en beigefondvägg med blommor på (tror jag att det blir!). Garderoben ska in bakom ett turkost draperi och alla tusen krimskrams grejor och prydnadssaker ska ner i lådor! Kläder ska rensas och slängas och överkastet ska bli brunt!

Det är ungefär allt som ska göras. Jag ser verkligen fram emot att ha ett nytt, fint rum! Just nu ligger det kläder överallt, skrivbordet är ett skrotupplag av skolböcker, papper och sygrejor, nagellack och prydnadssaker. Det är väskor överallt, trasiga och hela.. det måste jag också rensa! Usch, det är verkligen hur mycket som helst att göra! Bara att börja tror jag..

Beige, brunt, turkost och guld! Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0