Nu är det äntligen helg!

..eller ja vadå äntligen egentligen? Veckan har gått snabbare än någonsin. Kanske för att jag har längtat som en tok till helgen också, men när jag var mitt i veckan kändes det som en evighet tills helgen. Det är alltid så! Fast om jag ska vara riktigt ärlig så har veckan nog gått ovanligt snabbt, om jag inte hade längtat så mycket! Eh förstår ni?

Har städat hela eftermiddagen, känner mig väldigt duktig! Har vikt hur mycket kläder som helst som inte får plats i min garderob, jag har dammsugit, tvättat av damm från hyllor och annat och så har jag fixat och plockat undan och bort saker. Jag är väldigt duktig känner jag! Nu är händerna torra efter alla rengöringsmedel så jag har smörjt in dem med världens bästa handcreme. Hur intressant det än nu må vara! Ska tipsa er om den sen (;

Nu ska jag slänga på mig ytterkläderna och jogga till bussen för att åka till H. Superkul, saknar hännö! Så det blir myskväll med henne och massa prat som vanligt, men mest garv! Det blir det alltid (;

Inatt ska jag duscha, vi hörs när jag kommer hem! Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0