Micropoppa och rösta på Karl-Jan!

Nu är det sent igen! Jag är världsmästare på att gå och lägga mig sent, bäst helt enkelt! Men det är ju helg! Och om en vecka har jag sportlov. JA, EN VECKA! Dessa första (typ 5 veckorna) har gått otroligt snabbt. Vilket inte gör ett skvatt för jag är väldigt skoltrött och längtar efter ett lov at vila upp sig på!

Det har väl inte hänt något speciellt idag skulle jag säga. Vår historialärare fick för sig att han skulle börja med något nytt, nämligen fredagstips. Idag var fredagstipset; att göra ikväll. "Micropoppa och rösta på Karl-Jan!". Behöver jag säg att vi garvade en del?

Slutade efter steppen tack vare en väldigt snäll engelsklärare, men satt och gjorde lite nödvändigheter som läxa ändå. Dels för att vi hade glömt bort en av sakerna, och dels för att vi  tänkte göra det som vi kunde på vårat engelskarbete. För er som var intresserade av att veta denna viktiga detalj!

Kvällen har varit supermysig, men otroligt seg med H. Vi var verkligen helt döda, och ett tag såg jag seriöst i kors! Ögonen var halv stängda och jag var så trött att jag inte orkade kolla rakt. Det var grejer det, ellerhur Helena? Sedan blir man ju nästan lite rädd för vilka som kan komma åt att kolla på min mobil med alla helt sjuka filmer vi spelar in. Shit vad kul man kan ha om man skulle göra något för att skämma ut mig och H. Det skulle finnas mycket material till en sådan film kan jag säga. Fast jag tror inte ens vi skulle skämmas, utan mer skratta ihjäl oss! Vadå? Man får väl bjuda på sig själv! Nej, tokigheter. :)

Hursom, nu är det dags att lägga sig ner i min enorma säng och försöka somna. Är väldigt spänd, så ska dricka mitt kamomillte och kolla på tv för att sedan somna! Vi hörs imorgon, och då är det inte vilken dag som helst! Ellerhur?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha ja vi var nog väldigt trötta vilket resulterade i väldigt hmm.. speciella filmer. Men vadå, vi gillar att skämma ut oss, det gör livet mkt roligare :D

Haha din lilla nattuggla, sa jag inte åt dig att gå och lägga dig tidigt, fy skäms ;)

PÖSS <3

2009-02-14 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0