Maybelline NEW YORK

Idag har jag blivit en fmineral oundation och ett mineral rouge rikare, och ungefär 300 spänn fattigare. Men det var det värt! Nu kan man se sådär härligt vårig med aprikosrosa kinder. Åtkommer med en riktigt recention om grejerna senare när jag har använt dem ett tag! Jag har dock testat dem idag och jag blev kär i produkterna på en gång!
De komme från Maybelline och är deras nya mineral serie där det finns flytande och puderformad foundation, concealer och rouge. Riktigt riktigt bra! Jag gillar puder foundation väldigt mycket, efter att ha använd Loreals mineral foundation, men så såg jag dessa och tänkte "varför inte testa någonting nytt?". Produkterna verkar grymma, hoppas de håller i sig! Iväg och köp med er! Finns faktiskt inte på så många ställen ännu, har endast sett dem på ett H&M.




Nyanserna: Pure foundation Mineral: Vanillia rose
Pure blush minera: quartz peach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0