Massa frågor och svar.. Lär känna mig helt enkelt! Fniss

Lovar du att vara ärlig? Det kan du ge dig sjutton på!
Du heter: Nicole
Smeknamn: ALLA kallar mig Niccie. Många kallar mig "Pungen".. niccie piccie päron pung.. ja ni fattar?
Beroende av: DANS!
Vem behöver du mest just nu: En kram! tsss..

Vad tror folk om dig: Det vet väl inte jag?
Stämmer det: Ja just precis, hur ska jag veta det om jag inte ens vet vad dom tror?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: Jag kan gå ner i split? HAHA, brukar inte direkt "impa" på nån så!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ha! det du, rätt personal.. men det handlar om en fika bla! ;D
Vilken är din favoritmålning? Va? Jag är ingen konstnär..

Vart bor du: Stockholm
Trivs du där: Yes, I dooooo.
Festar du mycket: 
Vad har du för mobiloperatör: Comviq, och självklart kompis abbonemang. Allt annat suger ju, hihi.

Är du allergisk mot något: Ja, pollen! Speciellt björkpollen och gräs och ja allt äckel egentligen..
Nästa mål i ditt liv:
Oj, vet inte
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Niccie!"
Vem ringde du senast: Milla
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket! Ska jag skriva ner allt eller? Haha, seriöst.
Antal sömntimmar i natt: Från halv fyra till halv tolv!.. vad blir det?
Sov du ensam: Ja, snyft
Tycker du om din pappa: Ja pappa är bäst!  
Hur förlåter du en vän: Hur? Vad är det för fråga..
Brukar du komma i tid: Nej, jag är verkligen sääämst på det. Tidsoptimisten #1!
När mår du bra: När jag är riktigt, riktigt lycklig och trygg. Och ABSOLUT när jag dansar! Då mår jag bra!
När blev du fotad senast: Typ i förrgår kanske?
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, har jag inte tänkt på.. ehh.. blått?
Vad tycker du om fötter: Dom är underskattade! Tåflörta är mys, haha. Nejmen jag vet inte?
Är du smart: Självklart, är du?
Är du aktiv i skolan: Jag är jäkligt aktiv om man tänker på danslektionerna.
Vem/vilka saknar du just nu: Lätt! J, S, M, H, L och J <3
Favorit dryck på morgonen: Kamomillte eller juice
Rakar du benen: Nej jag är en grottmänniska! Ja klart jag gör.
När brukar du gå och lägga dig: Haha alldeles för sent!
Är du blyg: Ja, när jag lär känna någon så är jag blyg. Inte sen (;
Sysslar du med någon idrott: Dansdans och återigen dans
Vill du hellre ha mail än brev: Absofuckinglutley!
Har du spytt offentligt: Nej det hoppas jag inte..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: If I were aaa booooooyyy (sjunger på låten)
Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor? haha. Kajal, ja!
Är du bortskämd: Japp det är jag!

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Beror på när, men absolut varmt!
spets eller satin: Spets
blått eller rött : Blått
regn eller snö: Snö
ull eller bomull: Bomull
vår eller höst: VÅÅÅåÅÅÅÅÅååÅÅÅÅR! UUUUUUUUTAN TVEKAN!
historia eller vetenskap: Pest eller kolera?
matte eller engelska: Engelska



MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Förstår att ni gärna vill veta det..
vet den om det: Det vet man aldrig
vad tittar du på hos en kvinna/man: Ögonen, klädstilen and da booodyyy. Allt, hela paketet! haha. Skorna kan inte vara fula, då dör jag! Skoja.. haha

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Ja klart?
kramat någon: Japp, you bet!
kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams? Haha, eh ja?
bråkat med en kompis: Nej!

GILLAR DU ATT
ge kramar: 
Ja, kramar är hur mysiga som helst. Hårda kramar! Fast alla gnäller på att jag kramar så hårt..
ge massage: Nej, mer att få (; fast jo, det beror på vem man ger massage!
gå promenader i regnet: Ja, det är hur mysigt som helst om man har mysigt sällskap!

ÖVRIGT
svär du för mycket:
Faktiskt inte
när duschade du senast: Igår typ
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
vad var det sista du sa: Tihi
vad är brevid dig just nu: VAD? eh, en fåtölj?
vad var det sista du åt: glass
hur är vädret just nu: slask!
vad gör dig glad: Dans


OM MOBILEN
Vad har du för bakgrund?
En egendesignad, tjoho jag hittade ett gratis tema program på Sony ericssons hemsida. Så jag har ett alldeles eget. tjoho
Ringsingnal? Agnes - Love me senseless
Hur mycket batteri har du kvar? 83%
Vem ringde du senast? Milla!
Vem ringde dig senast? Mamma
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms? "Men är du framme nu lr? :)"
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? "Ja det var det :)"
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? "Ajdå :) då får vi baka semla någongång :D hörs <3 "
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? lala....
Har du några sparade medelanden?
Har du något i utkorgen? Nej
Vad är rekord på snake på din mobil? Men alla har inte dåliga noookiaaa
Vem är på plats 13 i din telefonbok? Carolina
Vad har du för kontakter som börjar på M? Magnus, Magnus, Malin, Mamma, Maria, Maria, Martin, Mattias ABC, Mia, Micke, Mickis, Milla, Moa, Molly, Mona, Morfar.
Hur många sms har du skickat, samanlagt? HIHI.. ska kolla.. vet inte om jag vill veta! Fick mobilen den 18 januari, lite mer än en månad sen och jag har skickat... 1067 stycken sms 
Vad står det i dina anteckningar? Mycket.. har skrivit massa skit!
Har du privat nummer just nu? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0